MEEST GESTELDE VRAGEN

van webwinkel Grand Crew VOF

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Vul op de site, bij ‘wachtwoord vergeten’ uw e-mailadres in en druk op verzenden. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail met daarin instructies om een nieuw wachtwoord in te stellen. Mocht u na enkele minuten nog geen instructies hebben ontvangen, controleer dan alstublieft eerst uw spamfilter. Als u daar ook geen e-mail aantreft neem dan contact met ons op. U kunt dit doen door een e-mail te sturen naar info@champagne-grand-cru.nl 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik heb nog geen orderbevestiging ontvangen?

Nadat u de bestelling hebt afgerond, ontvangt u binnen enkele minuten een orderbevestiging per e-mail. Mocht u na enkele minuten nog geen orderbevestiging hebben ontvangen, controleer dan alstublieft eerst uw spamfilter. Als u daar ook geen e-mail aantreft neem dan contact met ons op. U kunt dit doen door een e-mail te sturen naar info@champagne-grand-cru.nl 

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

De prijzen die op onze website getoond worden zijn inclusief BTW, exclusief eventuele verzendkosten.    Tenzij uitdrukkelijk anders vermeld! 

Wat betekent de status: "Beperkt leverbaar"?

Dit betekent, dat wij op dat moment slechts 12 flessen of minder van het gekozen artikel beschikbaar hebben. De mogelijkheid bestaat dat tijdens uw bestelling het artikel uitverkocht raakt. Houd dus rekening met de status "beperkt leverbaar" bij het plaatsen van uw bestelling.

Ontvang ik ook een factuur?

Ja, bij uw bestelling ontvangt u een factuur d.m.v. een e-mail, tevens kunt u een kopie downloaden op uw accountpagina. Bij bestellingen die in de check-out als 'niet voor uzelf' aangemerkt worden zal er wel een pakbon in de doos gaan maar zonder vermelding van de prijzen van de artikelen. Op de factuur die u op uw accountpagina downloadt staan wel de prijzen vermeld. Wij kunnen facturen na het plaatsen van de bestelling en/of verzending van de goederen niet meer aanpassen.

Hoe laat ontvang ik mijn bestelling?

Bent u opzoek naar hoe laat uw bestelling komt, kijk dan even op DHL, DPD of PostNL.

Let op: Bij grote drukte kan het zijn dat de levering enigszins vertraagd is. Wij streven er naar om uw bestelling de eerstvolgende werkdag te verzenden en te laten bezorgen wanneer u voor 22.00 uur hebt besteld.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

U heeft als consument de mogelijkheid om de bestelling in zijn geheel, dan wel ten dele binnen 14 dagen na de bestelling aan ons te retourneren.

Hoe kan ik mijn adres wijzigen?

Indien u een account bij ons hebt, kunt u eenvoudig uw adres wijzigen door in te loggen via 'Mijn account’ en vervolgens via 'Adresboek' uw postadres aanpassen. 

Wanneer u nog geen account hebt, kunt u deze gemakkelijk aanmaken bij ‘Mijn account’ en hier het juiste adres invoeren.

Is het mogelijk om de afleverdag of afleveradres aan te passen?

Uw pakket wordt bezorgd door DHL, DPD, PostNL of door een koerier. Omdat uw bestelling direct bij het plaatsen wordt afgehandeld en de levering binnen 1 tot 2 werkdagen na de bestelling zal plaatsvinden, is het nagenoeg niet mogelijk de afleverdag en het afleveradres aan te passen. U kunt dit nog wel proberen, door direct na ontvangst van de e-mailbevestiging van uw bestelling door middel van het sturen van een e-mail naar info@champagne-grand-cru.nl en met vermelding van het ordernummer ons hiervan op de hoogte te stellen. Wellicht dat wij dit dan nog handmatig kunnen aanpassen. U krijgt dan een e-mail van ons of dit nog wel of niet gelukt is.

Met wie moet ik contact opnemen voor de status van mijn bestelling?

Voor de status van uw bestelling kunt u contact opnemen door een e-mail te sturen aan info@champagne-grand-cru.nl

Het product dat ik wil bestellen is volgens de webwinkel uitverkocht / (niet leverbaar)?

Wij updaten het productaanbod na iedere bestelling per direct om de informatie over de beschikbaarheid zo actueel mogelijk te houden. Helaas kan het zijn, dat een andere besteller u net is voorgegaan en een bestelling heeft geplaatst voor hetzelfde product en het daarna is uitverkocht. Wij trachten onze voorraden zo goed mogelijk op peil te houden en op tijd bij te bestellen, maar vanwege het grote aantal bezoekers kunnen producten toch snel uitverkocht raken. Als er bij het artikel de opmerking ‘niet meer leverbaar’ is geplaatst, dan wordt het artikel ook niet meer door ons bij de producent besteld.

Hoe vind ik een product op webwinkel Champagne-Grand-Cru.NL?

Ja, bij uw bestelling ontvangt u een factuur d.m.v. een e-mail, tevens kunt u een kopie downloaden op uw accountpagina. Bij bestellingen die in de check-out als 'niet voor uzelf' aangemerkt worden zal er wel een pakbon in de doos gaan maar zonder vermelding van de prijzen van de artikelen. Op de factuur die u op uw accountpagina downloadt staan wel de prijzen vermeld. Wij kunnen facturen na het plaatsen van de bestelling en/of verzending van de goederen niet meer aanpassen.

Hoe bestel ik een product via webwinkel Champagne-Grand-Cru.NL?

Als u het product hebt gevonden dat u graag wilt bestellen, klik dan door naar de website van de webwinkel en bestel het product daar.

Hoe bezorgen jullie mijn bestelling?

Champagne bestellingen in de regio ’t Gooi en Vechtstreek worden geleverd door onze eigen bezorgers. Bestellingen voor adressen in de rest van Nederland worden bezorgd door DHL, DPD of PostNL.

Wat gebeurd er met mijn pakket als er niemand thuis is?

Als er niemand thuis is op het bezorgadres op het moment van bezorging, volgt de bezorger de volgende procedure:

-   De bezorger levert het pakket af bij de buren en laat een kaartje bij uw adres achter met informatie bij welk adres uw pakket is afgegeven.

-   Als het niet lukt het pakket bij de buren af te geven, dan neemt de bezorger het pakket mee terug en laat een kaartje met instructies voor u achter. Bijvoorbeeld door middel van een telefoonnummer, waarmee de ontvanger een nieuwe bezorgafspraak kan maken.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Nee, dat kan helaas niet. U kunt uw bestelling alleen per post of koeriersdienst ontvangen.

Hoe zijn mijn gegevens beveiligd?

Al uw gegevens, inclusief het creditcardnummer, worden beveiligd met SSL. Dit is een sterke vorm van encryptie (versleuteling), die voorkomt dat kwaadwillende mensen uw gegevens kunnen gebruiken.

Ontvang ik ook een factuur?

Ja, bij uw bestelling ontvangt u een factuur d.m.v. een e-mail, tevens kunt u een kopie downloaden op uw accountpagina. Bij bestellingen die in de check-out als 'niet voor uzelf' aangemerkt worden zal er wel een pakbon in de doos gaan maar zonder vermelding van de prijzen van de artikelen. Op de factuur die u op uw accountpagina downloadt staan wel de prijzen vermeld. Wij kunnen facturen na het plaatsen van de bestelling en/of verzending van de goederen niet meer aanpassen.

Hoe kan ik contact opnemen met webwinkel Champagne-Grand-Cru.NL?

Mocht u vragen hebben of  onverhoopt niet tevreden zijn met uw bestelling bij champagne-grand-cru.nl,  stuur dan alstublieft een e-mail naar info@champagne-grand-cru.nl met het desbetreffende ordernummer. U kunt binnen 1 tot 2 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons verwachten. 

Mijn bestelling is niet compleet, wat nu? 

U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice door middel van het sturen van een e-mail aan info@champagne-grand-cru.nl , wij zullen uw aanvraag binnen 1 tot 2 werkdagen in behandeling nemen en in overleg met u voor een passende oplossing zorgen.

Ik heb een klacht over een artikel, waar kan ik dit melden?

Als u een klacht heeft over een bepaald artikel, dan verzoeken wij u om contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan door middel van een e-mail te sturen aan info@champagne-grand-cru.nl. Binnen 1 tot 2 werkdagen krijgt u een bevestiging van ons, dat wij uw klacht in behandeling hebben genomen. Wij willen tevreden klanten en zullen er daarom naar streven voor u een passende oplossing te bieden.

Product added to wishlist

LEEFTIJD VALIDATIE

WELKOM

Om Champagne-Crand-Cru.NL te kunnen bezoeken moet u 18 jaar of ouder zijn.

Champagne-Crand-Cru.NL gebruikt cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Hiermee kunnen wij en derde partijen onder andere advertenties aanpassen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord.